איתור נזילות אקוסטי תרמו-שי איתור ותיקון נזילות מים עם המלצות

איתור נזילות אקוסטי יכול לחסוך לך הרבה מאוד זמן וכסף

איתור נזילות אקוסטי (באמצעות קול), מתבצע במקרים מסוימים של נזילות מים. תפקידם של מכשירים אלו הם להעצים את קול של הנזילה ובכך למצוא את מיקומה. השיטה נחשבת לאחת מהמקצועיות בתחום איתור נזילות סמויות, באמצעות איתור ממוקד של הנזילה נחסך הצורך בפתיחת מוקדים רבים על מנת לאתר הנזילה ובכך חוסך לכם הרבה מאוד זמן וכסף. מדובר בשיטה די ישנה והיא מיועדת לסוגי נזילות מסוימות ולא מתאימה לכל סוג של בדיקה. מכשור אקוסטי לאיתור נזילות סמויות מאפשר יכול לתת לנו אינדיקציה טובה במקרה בו תנאי השטח אינם מאפשרים איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית, איתור נזילות בגז או גילוי נזילה בסיב אופטי.

נזילת מים לרב נגרמת מפגיעה בצינור או מבלאי. פגיעה בצנרת יכולה להיווצר בשל שלל סיבות לעיתים זה יכול להיות ניסיון לא מוצלח לפתוח סתימה בצנרת כאשר הסיטואציה מסתיימת בכך שהסתימה נפתחה והצנרת נפגעה. ספירלה חשמלית זה אחד הכלים שיכולים לגרום לפגיעה בצנרת הביוב בעת השימוש בה לצורך פתיחת הסתימה. סיבה נוספת שיכולה לגרום לנזילה היא בלאי בצנרת [עייפות החומר] החלקים מתחלים להתפורר בין המחברים, הלחץ הטמפרטורות המשתנות והזמן גורם לפגיעה בצנרת ולנזילת מים סמויה.

כלי עזר נוסף לאיתור כשלים בצנרת האינסטלציה

למערכת אקוסטית לאיתור כשלים בצנרת יש מגבר חשמלי מחובר למיקרופונים המזהה רגישות גבוהה. באמצעות מכשיר ייעודי סורקים את האזורים החשודים וחושפים את מוקד הכשל הנוזל.

פעולה זו עשויה לחסוך לכם הרבה תהליך שלם של חפירות וחשיפת צנרת ובכך מייעלת את העבודה ומקטינה את עלות העבודה, חוסכת זמן רב ועבודה קשה שלא לצורך. להזמנת שירותי איתור נזילות אקוסטי צרו קשר עם המומחים לאיתור נזילות.

איך מאתרים נזילה באמצעות מכשור לאיתור נזילות אקוסטי

צוות המומחים שלנו לאיתור נזילות אקוסטי משתמש בכלים מיוחדים אנו מתמחים בכל סוגי הנזילות.

איתור נזילות אקוסטי מתבצע כך:

בעזרת מיקרופונים זעירים המחוברים למכשיר שמגביר קול שומעים רחשים שלא ניתן לשמוע אותם ללא אמצעים המיוחדים, באמצעות שיטה זו ניתן להצמיד את המיקרופונים לאזור החשוד בדרך כלל מדובר בקירות, אדמה קווי צנרת מים ובכך מאתרים את הנזילה באופן ממוקד.

לצפייה בכל ההמלצות על השירות שלנו.

מתי נעשה שימוש בשירותי איתור נזילות אקוסטי?

מכשור אקוסטי לאיתור נזילות זו דרך נוספת למציאת מקור הכשל הנוזל בצנרת האינסטלציה.

משתמשים במכשירים אלו במצבים מתאימים ובמצבים בהם לא יהיה ניתן לעשות שימוש במצלמה טרמית לאיתור נזילות או בסיב אופטי. מערכות אקוסטיות לגילוי רטיבות משמשות לרב לגילוי כשלים במערכות תת קרקעיות במבנה, בחצרות ובשטחים פתוחים. להזמנת שירותי איתור נזילות אקוסטי צרו קשר עוד היום.

כלי עזר נוסף לאיתור כשלים בצנרת האינסטלציה

באמצעות מכשיר ייעודי סורקים את האזורים החשודים וחושפים את מוקד הכשל הנוזל.

פעולה זו עשויה לחסוך לכם הרבה תהליך שלם של חפירות וחשיפת צנרת ובכך מייעלת את העבודה ומקטינה את עלות העבודה, חוסכת זמן רב ועבודה קשה שלא לצורך.

שיטות נוספות לאיתור נזילות מלבד מכשור אקוסטי

תרמו-שי מספקים את כל שיטות איתור רטיבות ונזילות מים. אנו מתאימים את אופן הטיפול בהתאם למצב בשטח. קיימים מספר דרכים נוספות לאתר נזילות מים מלבד איתור נזילות אקוסטי. למידע נוסף על איתור נזילות מים במבנים או בחצרות

סוגים נפוצים נוספים של שיטות לאיתור כשלים בצנרת וחדירת מי גשמים:

  • איתור נזילות במצלמה תרמית – באמצעות מצלמת אינפרא אדום ניתן לגלות את הנזילה באופן מקצועי ומהיר. מצלמה יכולה לסרוק אזורים נרחבים של אזורים חשודים בקלות במהירות וביעילות. לקריאה נוספת על איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית.
  • החדרת סיב אופטי לצנרת הביוב ומרזבים- על מנת לגלות ליקוים בצנרת הביוב מחדירים סיב אופטי בעל ראש מצלמה לצנרת, כל ניתן לסרוק את כל הצנרת ולראות את תווי מבפנים לגלות ליקויים, שורשים, סיבות לסתימה ועוד. לקריאה נוספת על סיב אופטי לאיתור נזילה בצנרת.
  • איתור נזילות בעזרת גז – זיהוי דליפות בצנרת בעזרת גז מתבצע על ידי איש מקצוע מיומן, ראשית יש לרקן את המים מהמערכת, ממלאים את הצנרת בגז ועוברים עם מכשיר ייעודי על תווי הצנרת לאיתור דליפות גז.
  • גלאי לחות – מאפשרים לקבוע את רמת הלחות. ישנם גלאי אשר בודקים רטיבות בחול, לחות בקירות וחללים נוספים.

כל מה שחשוב לבדוק לפני הזמנת מאתר נזילות, טיפים מידע ועוד.

המומחים של תרמו-שי לאיתור נזילות

המומחים של תרמו-שי עושים שימוש בכלים טכנולוגים ומקצועיים

לאיתור נזילות ובעיות רטיבות מים במבנים בחצרות לרבות איתור נזילות אקוסטי

ויכולים לאתר כל נזילת מים ב100% הצלחה.

לנו יש ניסיון של עשרות שנים בתחום האינסטלציה ואיתור נזילות ואנו מספקים שירות עם המלצות!

חייגו עכשיו להזמנת מאתר נזילות מים מומחה, אנו זמינים עבורכם

לתקלות דחופות ופיצוצי צנרת 24 שעות 7 ימים בשבוע.

תגים:

Comments are closed

צור קשר/ חייג עכשיו

הזן שם ומספר טלפון ונחזור אלייך

    המלצות לקוחות

    "הייתה לי בעיית רטיבות רצינית מספר אינסטלטורים שהיו פה ולא עלו על זה" אתם עליתם על זה אתם סידרתם את זה אני מודה לכם על העבודה צפו בסרטון

    "מצא לי את הנזילה וחסך לי כסף"

    הייתה לי בעיה רצינית עם מערכת האינסטלציה בדירה, פחדתי משבירת קירות וקרמיקה חדשה שהותקנה עכשיו. תרמו-שי הגיעו מצאו לי את הנזילה בעזרת מצלמה טרמית ופתרו את הבעיה בתוך שעתיים.

    חייג עכשיו ליעוץ ללא עלות

    דילוג לתוכן